نکاتی مقدماتی هرچند تکراری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 472
نویسنده : شاروم فرهنگ

پای چارت ننشینید: همواره به یاد داشته باشید که شما به عنوان یک تریدر نیازی نیست که پیپ به پیپ بازار را دنبال کنید و بسته به اینکه تایم فریم ترید شما متشکل از چه نوع کندل های زمانی باشد بایستی با بسته شدن هر کندل شرایط رو بررسی کنید. پس به عنوان یک توصیه مهم سعی کنید از نشستن مداوم و غیر ضروری جلوی چارت جدا خودداری کنید.

ضرورت استفاده از تایم فریم های بالاتر: نکته مهم دیگری که باید مد نظر قرار گیرد این است که هر چه با تایم فریم بزرگتری کار کنید عملا شاهد ایجاد شرایط تکنیکال تری در بازار خواهید بود. بنابراین سعی در استفاده از تایم فریم های یک ساعته به بالا نمایید ) شخصا برای ترید از تایم فریم روزانه استفاده می کنم(.


پذیرش ریسک: این موضوع اهمیت بسیاری دارد. زمانی که در یک پوزیشن هستید باید به معنای واقعی ریسک آن پوزیشن را پذیرفته باشید. هرگز فراموش نکنید که ترید هم یک بیزینس می باشد همانند سایر شغل ها و اصلا تصور یک شبه پولدار شدن از طریق ترید را نداشته باشید.


اطمینان به استراتژی: اگر دارای استراتژی مناسبی در این بازار هستید در صورت چند باخت پیاپی بلافاصله استراتژی خود را به زیر سوال نبرید. ثابت قدم بودن در این بازار ضروری است.


ترید بدون احساس: سعی کنید همواره فارغ از نتیجه پوزیشن و اینکه به سود می رسید یا ضرر می کنید، بدون احساس ترید نمایید. پیاده سازی این موضوع هر چند سخت اما بسیار پراهمیت می باشد..


 

به قلم بهزاد بهزادی



:: موضوعات مرتبط: , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: