PayPal
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
PayPal
نوشته شده در
بازدید : 945
نویسنده : شاروم فرهنگ

PayPal يک سرويس واسط براي خريدهاي آنلاين است. امروزه حدود150ميليون نفر در سراسر دنيا از اين سرويس براي انتقال پول از طريق ايميل بين خود استفاده ميکنند. اين سرويس آنچنان داراي اعتبار و اعتماد شده است که بالغ بر 95 درصد خريداران eBay از آن استفاده ميکنند. 

PayPal بعنوان يک واسط مالي به مردم امکان ميدهد تا بدون رويت مشخصات کارت اعتباري يا اطلاعات بانکي يکديگر نسبت به ارسال پول اقدام نمايند. براي استفاده از سرويس PayPal فقط به يک آدرس ايميل معتبر و يک کارت اعتباري يا حساب بانکي معتبر نياز داريد. به دليل سادگي مصرف، PayPal مورد توجه بسياري قرار گرفته است. 

اين سرويس براي خريداران رايگان است و از فروشندگان مبلغي بين 1.9% تا 2.9% انتقالي را طلب ميکند. که 2.9% براي مبالغ زير 3000 دلار امريکاست و براي 3000 تا 10000 دلار ميزان 2.5% کسر ميگردد و براي 10000 تا 100000 دلار ميزان 2.2% و نهايتا براي انتقال بيش از 100000 دلار ميزان 1.9% مبلغ را دريافت ميکند. بنابراين بعنوان فروشنده بهتر است راهي بيابيد که مبلغ انتقالي را افزايش دهيد تا پول کمتري بپردازيد. 

اگر قصد استفاده از
eBay را داشته باشيد، اين موسسه از شما ميخواهد تا حسابي در PayPal باز کنيد. در ضمن از سرويس PayPal براي انتقال موارد شخصي مانند جمع کردن پول براي گروه، تيم ورزشي و يا حتي خريد و قروشهاي شخصي نيز استفاده ميشود. 

اگر قصد فروش وسايل شخصي خود را داريد، خريدار ميتواند از طريق
PayPal پول شما را بدهد. 

عده اي سئوال ميکنند که آيا
PayPal امن است؟ در جواب بايد بگوييم که PayPal به امنيت بانکهاي آنلاين است. هرچند که هيچ سيستمي صددرصد امن نيست اما PayPal تا حد ممکن سعي کرده تا جلوي مسائل کلاهبرداري و خطاها را بگيرد. به نظر ميرسد که موسسه ديگري همتاي PayPal نخواهيد يافت. 

اين سرويس با بهره گيري از بهترين متخصصين در تمام زمينه هاي کاري خود توانسته جلوي پرداختهاي ناخواسته از حساب شما را بگيرد. درضمن خريدهاي تا سقف 1000 دلار
eBay از طريق PayPal بيمه ميشود. 

براي شروع بهره برداري از
PayPal ميتوانيد اقدام به باز کردن يک حساب شخصي بنمائيد. از اين حساب ميتوانيد اقدام به خريد از eBay کرده و براي ارسال يا دريافت پول از آن استفاده کنيد. امکان ارسال وجه از طريق ايميل براي 55 کشور و منطقه وجود دارد. محدودين اين نوع حساب آنست که فقط از حسابهاي ديگر PayPal ميتواند وجه دريافت کند و قابليت اخذ وجه از کارت اعتباري يا کارت بانکي را ندارد. اين سرويس (باز کردن حساب و نقل و انتقال پول) مجاني است. اين حساب محدوديت دريافت ماهانه دارد. 

حساب
Premier علاوه بر قابليتهاي حساب شخصي، توان دريافت کارت اعتباري، کارت بانکي و حساب بانکي را هم دارد. بعلاوه مشخصه هايي مانند سبد خريد و گزارش پرداخت نيز دارد. داشتن اين نوع حساب مشمول پرداخت هزينه است. 

نوع ديگر حساب، بيزنسي است و مخصوص افرادي است که کارهاي تجاري بزرگتر دارند و يا فروشگاه آنلاين را اداره ميکنند. اين حساب ميتواند تحت نام بيزنس شما باشد. امکانات اين سيستم بسيار خوب است. براي استفاده از اين حساب هم بايد پول پرداخت نمائيد. 


ميتوانيد به
PayPal بگوييد که فقط در صورت خريد، از حسابتان پول بردارد. در صورت ارسال پول، PayPal فورا پول را ميفرستد و بعد از حساب شما برداشت ميکند. اين روش رايگان است. روش ديگر اينست که پولي به PayPal بفرستيد و آنرا در حسابتان نگه داريد. اين روش نيز مجاني است. واريز پول به حساب شما نيز از طريق PayPal انجام ميشود. چون اين انتقال هزينه اي ندارد لذا 8 روز کاري طول ميکشد تا پول به حسابتان واريز گردد. روش کار نيز مانند سيستم بانکي آنلاين است. 
سايت 
intcard4u به عنوان يکي از سايتهاي پيشتاز در زمينه ارائه خدمات PayPal در ايران، مي تواند در اين زمينه جوابگوي نيازتان باشد.

 

در حقيقت PayPal يک حساب آنلاين اينترنتي است که از ارائه اطلاعات محرمانه مانند شماره کارت، شماره حساب و غيره دوطرف فروشنده يا خريدار خودداري کرده و در عين حال امنيت خاطر هردو را نيز فراهم مي نمايد. شما با استفاده از يک حساب PayPalبراحتي و بدون هيچگونه دردسر مي توانيد اقدام به خريد محصولات مختلف (که هم اکنون تقريبا کليه سايتهاي معتبر امکان آنرا فراهم کرده اند) نموده و همچنين محصولات و خدمات خود را از طريق آن به ديگران ارائه کرده و دستمزد خود را آنلاين در حسابPayPal خود دريافت نمائيد.

هم اکنون حسابهاي اينترنتي
PayPal به عنوان يکي از معتبرترين حسابهاي آنلاين دنيا شناخته شده و مخصوصا به هنگام استفاده از سايت بزرگ Ebay و همچنين تقريبا کليه سايتهاي ديگر (بدليل اينکه به عنوان يک درگاه (GateWay) نيز شناخته مي شود) کاربرد فراواني دارند.  اگر قصد استفاده از eBay را داشته باشيد، اين موسسه از شما ميخواهد تا حسابي در PayPal باز کنيد. در ضمن از سرويس PayPal براي انتقال موارد شخصي مانند جمع کردن پول براي گروه، تيم ورزشي و يا حتي خريد و قروشهاي شخصي نيز استفاده ميشود.

در حقيقت 
PayPal يک حساب آنلاين اينترنتي است که از ارائه اطلاعات محرمانه مانند شماره کارت، شماره حساب و غيره دوطرف فروشنده يا خريدار خودداري کرده و در عين حال امنيت خاطر هر دو را نيز فراهم مي نمايد. شما با استفاده از يک حساب PayPalبراحتي و بدون هيچگونه دردسر مي توانيد اقدام به خريد محصولات مختلف (که هم اکنون تقريبا کليه سايتهاي معتبر امکان آنرا فراهم کرده اند) نموده و همچنين محصولات و خدمات خود را از طريق آن به ديگران ارائه کرده و دستمزد خود را آنلاين در حسابPayPal خود دريافت نمائيد.

هم اکنون حسابهاي اينترنتي
PayPal به عنوان يکي از معتبرترين حسابهاي آنلاين دنيا شناخته شده و مخصوصا به هنگام استفاده از سايت بزرگ Ebay و همچنين تقريبا کليه سايتهاي ديگر (بدليل اينکه به عنوان يک درگاه (GateWay) نيز شناخته مي شود) کاربرد فراواني دارند.  اگر قصد استفاده از eBay را داشته باشيد، اين موسسه از شما ميخواهد تا حسابي در PayPal باز کنيد. در ضمن از سرويس PayPal براي انتقال موارد شخصي مانند جمع کردن پول براي گروه، تيم ورزشي و يا حتي خريد و قروشهاي شخصي نيز استفاده ميشود.


البته اين سايت هم اکنون توسط کشور آمريکا جهت استفاده ايرانيان بسته شده که جهت دسترسي به آن مي بايست از طريق
Remote Desktop و يا استفاده از بستر VPN اقدام نمائيد. اما بهرحال با توجه به اينکه جهت افتتاح اينگونه حساب مي بايست کارت اعتباري معتبر، آدرس دقيق و مشخصات درست ارائه دهيد لذا کلا تائيد يا اصطلاحا Confirm اين حساب خود به عنوان يک سرويس در سايتهاي مختلف تجارت الکترون

 

 



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد , بانک و بانکداری , پول , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: